Pages

Wednesday 14 October 2015

J-QAF , DPLI dan KPLI 2016

Sebagai warga pendidik, kita amat berharap supaya ruang untuk pertambahan warga pendidik di seluruh Malaysia sentiasa terbuka luas,sebagaimana suasana sebelum ini. Kemeriahan dapat dirasai apabila ruang permohonan dibuka berdasarkan keperluan,pertambahan penduduk dan seumpamanya.Saya yakin ramai juga menanti dan menaruh harapan untuk berkecimpung dalam arena pendidikan yang mulia ini. Saya yakin ramai yang menunggu ruangan J-QAF , DPLI dan KPLI 2016 dibuka.InsyaAllah perkhabaran yang menggembirakan akan menyusul,sama-sama kita doakan.

6 comments:

  1. Assalamualaikum.. mohon pihak tuan boleh update tentang permohonan guru jqaf nanti. saya fresh grad berminat untuk memohon.

    ReplyDelete
  2. mohon pihak tuan boleh update tentang permohonan guru jqaf nanti. saya fresh grad berminat untuk memohon.

    ReplyDelete
  3. mohon pihak tuan boleh update tentang permohonan guru jqaf nanti. saya fresh grad berminat untuk memohon.

    ReplyDelete